Handlekurv

Ingen produkter i handlekurven.

Godt spørsmål. Jeg er ikke helt sikker. Send oss en e-post , så bør vi kanskje utvide ytterligere!

Det er ikke så rart. Vi lanserte vår nye internasjonale nettbutikk i desember 2019. Sjekk ut vår Om oss- side.

Alle varene vi selger sendes fra vår butikk i Norge.

  • Alle EU-kunder (Forbruker og bedrifter): Toll, MVA/GST/Skatter og avgifter er inkludert i prisen. Prisen i handlekurven vil være tydelig om det og det er ingen ekstra kostnad for deg. Hvis handlekurven er uklar om det, vennligst kontakt oss.
  • Utenfor EU – Forbrukere: Vi har lagt til samme beløp som toll, MVA/GST/skatter og avgifter er. Den endelige prisen vil bli betalt til oss, og det vil ikke være noen ekstra kostnad.
  • Utenfor EU – Bedrifter: Du kjøper alt fra oss uten toll, MVA/GST/skatter og avgifter. Det valgte fraktselskapet sender deg og faktura for toll, MVA/GST/skatter og avgifter etter at vi har sendt varene du har kjøpt. Ofte vil rederiet få deg til å betale ekstrafakturaen før du mottar varene. Har du spørsmål om toll/skatter/avgifter, vennligst besøk denne siden.

Ja det kan du. Merk at du må gi oss beskjed om at du ønsker å returnere varen innen 14 dager og at vi ikke dekker returporto. Les mer om frakt på vår side for internasjonal frakt .

Selvfølgelig. Vi kjenner smerten ved å være et lite selskap uten økonomisk sterke partnere og skulle gjerne sett flere lokale oppfinnere få produktet sitt på markedet. Vi ønsker ikke leverandører med flest artikler, men med de beste og mest innovative.

Vi har laget en side for folk som deg. Det står i utgangspunktet at vi vil gi deg verktøyet du foreslår gratis hvis vi begynner å selge det innen 12 måneder. Vilkår gjelder! Les mer om det på vår dedikerte  Vinn verktøy  side. 

Nei, det har vi ikke. Noen selskaper foretrekker å sette en høyere list. pris for å kunne gi rabatter til større kunder. Vi har valgt å kjøre samme pris for alle og heller ha en fornuftig list. pris.

Ja, det er det. Per i dag er det ingen automatisk ordning for det, men hvis du kommer inn på org. Nummer i kassen, velg faktura og skriv i kommentarfeltet at du ønsker PDF eller EHF, så får vi det til.

Det kan være flere årsaker til dette.

Du har glemt å legge til kjøpsreferansen / hva skal fakturaen merkes med?

Du har endret leveringsadresse til noen som ikke er enig i Brønnøysundregisteret?

Svea har tatt en rask kredittsjekk og er ikke villig til å sende faktura til deg?